INFORMACE + OBJEDNÁVKY: +420 515 546 586
0 Kč

Máte 0 produktů v košíku

Doprava a převzetí zboží

Poštovné zdarma - při objednávce nad 3000,- Kč neúčtujeme dopravu po České Republice !

Účtujeme pouze doběrečné 40,- Kč v případě, že zvolíte platbu na dobírku.

Ostatní druhy zásilek, s nižší cenou, než stanovený minimální limit 3000,- Kč pro dopravu zdarma po ČR, podléhají platnému ceníku přepravních společností, která Vám zásilku doručí.

Objednané zboží je dodáno na adresu a číslo popisné, které zadal zákazník - odběratel. Zboží je rozváženo prostřednictvím rozvážkové služby. Řidič nemá povinnost stěhovat zásilky až do domů nebo bytů, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Objednané zboží rozvážíme po území České a Slovenské republiky, Německa, Rakouska, Belgie, Holandska, Lucemburska, Itálie, Francie, Dánska, Polska, Slovinska (do ostatních zemí, dle domluvy).

Zboží, které Vám bude dodáno ve viditelně poškozeném obalu zásadně nepřebírejte a vraťte jej přepravci a do přepravního listu vyznačte důvod nepřevzetí - "poškozená zásilka". Okamžitě zařídíme dodání náhradního nepoškozeného zboží a to zdarma. Upozorňujeme Vás, že převzetím zboží ( tj. podpisem přepravního listu ) na sebe přebíráte riziko za poškozené zboží při přepravě a nebude tedy možno následně z tohoto důvodu zboží reklamovat. Proto pečlivě před převzetím zásilky velmi důkladně zkontrolujte úplnost a celistvost přepravního obalu, pak teprve zboží přeberte. V případě nepřevzetí zboží z důvodu poškození při přepravě Vám nebudou účtovány žádné dodatečné náklady.

Dále nejpozději do 24 hodin po převzetí zásilky zboží rozbalte  a proveďte kontrolu zásilky po rozbalení. V případě, že bude zboží neúplné nebo budou chybět některé části ihned nás kontaktujte a my zajistíme nápravu. Po této době již není možné reklamaci poškozené nebo neúplné zásilky uznat. Vady a funkčnosti jsou řešeny v souladu se záručním listem. 

Zpět